Општинско веће је усвојило извештај о раду ОУ Рашка у 2021. години. У ОУ Рашка запослена су 84 радника на неодређено време. Највећи број запослених, њих 48 има високу стручну спрему. Изворни и поверени послови у ОУ Рашка обављани су у складу са законима и прописима Републике Србије и локалним актима, а рад је организован у 5 одсека: Одсек за општу управу, управљање људским ресурсима, скупштинске и заједничке послове, Одсек за привреду и друштвене делатности, Одсек за финансије, буџет и пореске послове, Одсек за урбанизам, стамбено комуналне делатности и заштиту животне средине, Одсек за инвестиције и грађевинско земљиште и Кабинет председника као посебна организациона целина.Засебне организационе јединице у склопу Општинске управе су Општинско јавно правобранилаштво, Послови буџетске инспекције и Канцеларија за младе.

На седници ОВ усвојен је Правилник за суфинансирање мера енергетске санације породичних кућа, станова и стамбених зграда. Mерe енергетске санације обухватају замену прозора и врата, термичку изолацију, набавку и уградњу котлова, уградњу нове мреже герејних тела, уградњу топлотних пумпи и уградњу соларних колектора. За спровођење овог програма Министарство рударства и енергетике и Општина Рашка издвојиће 23 милиона динара. Данас је усвојен и Правилник о суфинасирању мера енергетске санације породичних кућа и станова путем уградње соларних панела за производњу електричне енергије за сопствене потребе и уградњу циркулационих пумпи. Министарство рударства и енергетике и Општина Рашка за суфинансирање ових мера определили су 7 милиона динара.
Већници су усвојили и Програм заштите и унапређење животне средине за 2022. годину. Овим прогамом дефинисано је више активности усмерених ка заштити природе, а обухватају санацију дивљих депонија, набавку контејнера, уређење зелених површина, едукације и годишњу акцију чишћења.

Општинско веће је усвојило Годишњи програм мера и радова на смањењу ризика од поплава за водотоке II реда и Оперативни план одбране од поплава за водотоке II реда.

Чланови Већа прихватили су Извештај Комисије за социјална питања. У протеклом периоду Комисији је упућено 30 захтева за доделу једнократне помоћи. Прихваћена су 22 захтева, 6 је одбијено, а у 2 предмета ће бити тражена допуна документације.


12. 04. 2022. године